Alla inlägg under oktober 2012

Av Petra Larsson - 17 oktober 2012 09:25

Vadå? Skulle min mysjacka vara för liten nu? Vad menar du?

F.ö drömde jag en skitäcklig dröm om avslag. Drömde att det typ kom ut något som liknade en hjärna, vit och skrumpligt. Så hade jag vuxenblöjor på mig sånna som äldre människor brukar ha. Ganska störd dröm. Någon som kan tyda?

Av Petra Larsson - 17 oktober 2012 07:49

Igår var vi och hämtade våran nya säng som vi köpte i söndags (man måste ha pappa till allt). Så vi slängde ut gammelsängen och in med det nya. Jag var dum nog att inte ta några bilder på hur det såg ut innan men det har blivit en klar förbättring.

PS

Av Petra Larsson - 16 oktober 2012 08:36

Vill bara tillägga att det är ren ondska i blicken på Niklas i förra inlägget. Skulle ta en smygbild men hade visst blixten på. Ooops.
Tror han även är lite småcranky idag. Kanske för jag väckte honom klockan 06.00 och frågade hur vi skulle få med lillan hem från BB.

Av Petra Larsson - 16 oktober 2012 08:33

God morgon!
Underbart väder att bara vara hemma i idag. Snö och regn om vartannat.
Både jag och Niklas är lediga idag så det kommer bli en fixa dag. Vi får hem vår nya säng senare i em så snart ska vi väl plocka isär den gamla.
Men just nu ser det ut såhär:, och lär göra en stund till...

Av Petra Larsson - 15 oktober 2012 19:45

Efter middagen idag blev det Måndagsmys. Pepparkakor, lussebullar och satsumas.

Av Petra Larsson - 14 oktober 2012 22:41

Jag och mannen har hittat våran nya faboapp, yatzy world. Mycket beroendeframkallande.

Av Petra Larsson - 14 oktober 2012 12:11

Nästan iaf... Igår bakade jag iaf lussebullar. Så otroligt gott! Kan det inte bara bli jul nu?!

Av Petra Larsson - 12 oktober 2012 21:02

Åh vad jag älskar att fynda! Idag var jag med mamma och pappa på maxi då köpte jag en söt liten body, med pingvinger på. Den kändes ju självklar att köpa till lilla Pingi.
De andra kläderna (11 bodys, 4 byxor, 3 strumpyxor och en tröja) fyndade jag på tradera för 81 kr, plus frakt på 85, så totalt 166 för alle di där små kläderna. Jag är nöjd!

Ovido - Quiz & Flashcards