Direktlänk till inlägg 5 oktober 2013

Frillan

Av Petra Larsson - 5 oktober 2013 22:17

Fick ett ryck och kapade håret. Nu ser jag ut som Angelica i rugrats docka, Cynthia.

Sjuk likhet. Nästa gång jag ser en look-a-like tävling ska jag delta.

 
 
Sara

Sara

12 oktober 2013 22:45

SV: Tycker allt är så fantastiskt så det ska bli spännande och se vad som händer med min... Annars tycker jag våra magar ser rätt lika ut i formen? Eller inbillar jag mig? Brukar titta igenom "dina veckor" på bloggen och tycker mer och mer att våra graviditeter liknar varandra på så många sätt :-) Fast ändå är jag säker på att min mage innehåller en liten kille. Stensäker till 70 %, haha!

http://www.sarasaharan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Larsson - 18 november 2014 21:36

Min älskade, kloka, fina lilla dotter. Tack för en underbar dag. Vi spelade boll, gungade tillsammans både på hästen och de vanliga gungorna, åkte rutchkana, ploppade stenar i brunnen vid gula lekparken och klappade en katt. En katt som du sedan rå...

Av Petra Larsson - 23 juli 2014 20:24

Lilo pratar väldigt mycket och kan väldigt många ord. Varje dag säger hon nya och är bra på att härma. Nu gäller det att se upp med vad man säger /svärarn. Lilo tycker om djur, att bada, teletubbies, bli läst för (gärna Knacka på), vara ute och åka r...

Av Petra Larsson - 23 maj 2014 19:57

Liloprupp har blitt så gammal, hela 16 månader. Igår på BVCkollen vägde hon 11,6kg och var 87cm lång. Fortsätter att skjuta i höjd och vikten har stannat av lite. Inte konstigt med tanke på hur petig hon är i maten. Äter bara det som passar just då...

Av Petra Larsson - 23 januari 2014 21:22


Tänka sig, Lilo är ett helt år. Ett år fyllt av kärlek, mys men även många jobbiga stunder. Om ca en timme är hon ett "på riktigt". Vad mycket som händer på bara ett år. Från att bara kunna ligga och flaxa med armarna okontrollerat till att kunna g...

Av Petra Larsson - 17 januari 2014 12:06


Känns nästan fel att skriva här när jag gör det så sällan. Men det är ju bara för min skull jag gör det satte. Igår hälsade vi på Lilos farmor på hennes jobb, enångers förskola. Och Lilo växte så mycket! Hon var inte alls mammig eller pappig utan g...

Ovido - Quiz & Flashcards