Alla inlägg under juli 2012

Av Petra Larsson - 30 juli 2012 08:56

Ursäkta kvalitén på bilderna.

Av Petra Larsson - 30 juli 2012 08:44

Idag fyller min systerdotter Lily 3 år. Då vi inte träffats på 1 och ett halvt år har jagets bilder sen hon var ett och ett halvt år. Men om lite drygt en vecka får jag ta nya. =)

Av Petra Larsson - 29 juli 2012 16:55

Idag är det min 22 födelsedag. Hittills har jag haft en fin dag. Frukost på vandrarhemmet vi bodde och sen gick vi på stan och jag fick välja presenter och älskling drog kortet. Det blev två mammajeans, en bh och ett par sandaler. Bara nödvändiga saker vill säga.

Just nu sitter vi på tåget som ska ta oss hem. Känns bra att vakna upp till tre veckors semester imorgon ;)

GRATTIS till mig som sagt.

Av Petra Larsson - 29 juli 2012 09:49

Bruce igår var magisk. Tog dock inga bilder eftersom jag stod alldeles för långt bak plus att jag hade den i en plastpåse för att skydda mot regnet, som avtog precis innan konserten och inte kom tillbaka.
Har inte bestämt mig för vilken låt som var bäst än. Lutar mot Born to run.
Önskar att vi hade stått lite längre fram för att slippa alla som skulle springa fram och tillbaka till öltältet och alla RÖKARE.
Men man lär sig av sina misstag. =)

Av Petra Larsson - 28 juli 2012 03:18

Sitter i skrivande stund på tåget mot Göteborg. Klockan 3 på natten. Helt omänskligt. Om 2 timmar har jag varit vaken i hela 24 timmar (om man bortser från några små naps).
Bra sätt att fira semestern. Plåga sig själv att vara vaken.
Närå. Ska inte klaga, såhär inveg jag min semester.

Av Petra Larsson - 26 juli 2012 19:22

Idag när jag gick hem från jobbet pirrade det till i lilla könet. Det var INTE sexuellt. På något sätt som helst.

Av Petra Larsson - 26 juli 2012 11:18

Har tänkt på det där ett tag, med mellanmål. Ofta mellan måltiderna blir jag sugen på något. Och läser man om mellanmål så står det frukt, frukt och frukt. Typ. Mendåså. Då tar jag ett äpple. Men ojdå, tre minuter efter jag slukat äpplet rasslar det till i magen av en hunger utan dess like.
Är det bara jag som blir dödshungrig av att äta äpplen?!
Tacka vet jag mackor, där har vi mellanmål för hungriga vargar som mig!

Jäkla äpple.

Ovido - Quiz & Flashcards