Alla inlägg under juli 2012

Av Petra Larsson - 22 juli 2012 10:41

God morgon!
Imorse så fort jag vaknade och såg att det var fint väder var det bara att studsa upp, bre mackor och koka kaffe. Denna förmiddag spenderas på stranden med hjärtat.

Av Petra Larsson - 21 juli 2012 23:21

Idag var vi även och kikade på vagnar. Även om det inte är dags just nu kan det ju vara bra att ha kikat lite.
En sak är säker iaf, en kombivagn blir det. Vi tittade väl lite på brio happy och en babytravel grizzly. Om jag skulle beställa en vagn idag så skulle det bli en babytravel då den kändes stabilare och bättre. Priset var även bättre.
Men efter UL blir det väl till att beställa. Tänk, det kan ju vara två? ;)
Bild 1 brio happy
Bild 2 babytravel grizzly

Av Petra Larsson - 21 juli 2012 23:12

Dagen började med en mysig frukost på balkongen med min älskade. Sen kom mamma och pappa och hämtade upp oss. Vi handlade lite och åkte sedan iväg till njutånger för att grilla och ha trevligt.
Ikväll har vi var nere på stan en sväng för att kika på bilarna. Fick en värdelös bild på buss 69 Lårviken.

Av Petra Larsson - 20 juli 2012 19:51

Denna vecka har gått så sjukt fort men ändå är jag överlycklig över att det är helg. Har inget speciellt planerat, det ska bara bli skönt att få vara ledig.
Vi firade helgen med att äta pizza. Resten av kvällen kommer spenderas i soffan. Känner på mig att det blir sängen tidigt ikväll.

Av Petra Larsson - 19 juli 2012 22:16

Ett fint år med gamle trofast <3

Av Petra Larsson - 19 juli 2012 14:51

Var/är lat idag och igår genom att ta bussen till jobbet. Men det är för svettigt och vill försöka hålla mig fräsch eftersom jag och N ska ut och äta efter jag slutat.
Idag är det verkligen sommar!

Av Petra Larsson - 19 juli 2012 12:05

Såhär ser det ut för mig just nu. Förutom kisspauser och springa och fylla på vattenflaskan bor jag här.

Av Petra Larsson - 19 juli 2012 10:23

Då jag själv tycker det är sjukt tråkigt när folk lägger upp en förskriven uppdatering om vad som händer i de olika veckorna ska jag försöka låta bli att göra det. Man vill väl ändå läsa om hur man egentligen mår och allt som händer alla andra behöver ju inte drabba mig. 

Just nu känner jag mig ogravid som bara den. Det enda som besvärar mig är nästäppa som resulterar i en dundrande huvudvärk. 

Det ser ut som om jag har varit med i en korvätartävling och vunnit, inte ens en antydning till en fin bebiskula. Nä bara korv med bröd här. Annars mår jag prima ballerina. 


Fick i måndags bevis på de känsliga hormonerna. En kund som var lite otrevlig vilket resulterade i tårar inne på kontoret.

Känndes superlöjligt, men what to do ;)


Nu ska jag sätta mig ute och fortsätta njuta i solen på balkongen. Med en bok i ena handen och vattenflaska i den andra.

Kommer väl även testa att blogga från appen senare idag.





Ovido - Quiz & Flashcards