Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Petra Larsson - 24 juli 2012 20:17

Har krupit upp i soffan med älskling och en huvudvärk som inte är från denna värld. Batman begins på tvn. Pyjamasen är på och jag är så ynklig så det är synd om mig. Måste ju få Niklas att lida med mig ;)

V16

Av Petra Larsson - 24 juli 2012 10:36

Wiho! Det tar sig. Vi har tagit oss till vecka 16 och tiden går så jäkla fort. Om prick 5 veckor är det dags för ultraljud och som vi längtar att få reda på hur mini mår och vad det är för en där inne. 

Vi har bestämt oss för att ta reda på könet. Eller för Niklas spelar det ingen roll men jag som är såå nyfiken vill ju inget annat.

Tror det kommer bli lättare att komma på namn om man vet. Just nu "hoppas" jag på en liten pojke bara för vi har kommit på ett pojknamn som känns så rätt och bra. Flicknamnssidan står det helt still på. Men så länge mini mår bra så är vi såklarrt nöjda och glada.

Annars mår vi bara bra. Nästäppan har släppt lite *peppar peppar* men jag har fortfarande huvudvärk nästan dagligen. Men mer än så ska jag inte klaga då jag har mått så bra under hela graviditeten, so far. 


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards