Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Petra Larsson - 19 juli 2012 22:16

Ett fint år med gamle trofast <3

Av Petra Larsson - 19 juli 2012 14:51

Var/är lat idag och igår genom att ta bussen till jobbet. Men det är för svettigt och vill försöka hålla mig fräsch eftersom jag och N ska ut och äta efter jag slutat.
Idag är det verkligen sommar!

Av Petra Larsson - 19 juli 2012 12:05

Såhär ser det ut för mig just nu. Förutom kisspauser och springa och fylla på vattenflaskan bor jag här.

Av Petra Larsson - 19 juli 2012 10:23

Då jag själv tycker det är sjukt tråkigt när folk lägger upp en förskriven uppdatering om vad som händer i de olika veckorna ska jag försöka låta bli att göra det. Man vill väl ändå läsa om hur man egentligen mår och allt som händer alla andra behöver ju inte drabba mig. 

Just nu känner jag mig ogravid som bara den. Det enda som besvärar mig är nästäppa som resulterar i en dundrande huvudvärk. 

Det ser ut som om jag har varit med i en korvätartävling och vunnit, inte ens en antydning till en fin bebiskula. Nä bara korv med bröd här. Annars mår jag prima ballerina. 


Fick i måndags bevis på de känsliga hormonerna. En kund som var lite otrevlig vilket resulterade i tårar inne på kontoret.

Känndes superlöjligt, men what to do ;)


Nu ska jag sätta mig ute och fortsätta njuta i solen på balkongen. Med en bok i ena handen och vattenflaska i den andra.

Kommer väl även testa att blogga från appen senare idag.





Av Petra Larsson - 19 juli 2012 10:20

Beslutade mig för att överge blogg.se då det inte fungerat att blogga från mobilen. 

Hoppas nu innerligt att detta ska gå bra. Kopierade med mig ett inlägg, annars hade jag ju inte skrivit så mycket. Förhoppningsvis blir det ändrig på det nu. 

Av Petra Larsson - 19 juli 2012 10:15

Japp, nu har vi äntligen passerat de 12 första veckorna och nu ska risken för missfall ha minskat. Är jag lugn för det? Njae. Kommer förmodligen tänka på det varje dag ändå. 

Så här är det att vara gravid nu:
Jag är kissnödig. Ofta. 
Jag har tuttar. Stora tuttar. Och ont gör dom! 
När jag inte äter regelbundet så blir jag låg och känner ett hunger jag aldrig någonsin känt förr. 
Jag är trött. Hela tiden! 
Tror att någon smyger in och drar smör i mitt hår på nätterna. 

Annars mår jag oförskämt bra. Vilket jag förmodligen ska vara glad över. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards