Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Petra Larsson - 26 juli 2012 19:22

Idag när jag gick hem från jobbet pirrade det till i lilla könet. Det var INTE sexuellt. På något sätt som helst.

Av Petra Larsson - 26 juli 2012 11:18

Har tänkt på det där ett tag, med mellanmål. Ofta mellan måltiderna blir jag sugen på något. Och läser man om mellanmål så står det frukt, frukt och frukt. Typ. Mendåså. Då tar jag ett äpple. Men ojdå, tre minuter efter jag slukat äpplet rasslar det till i magen av en hunger utan dess like.
Är det bara jag som blir dödshungrig av att äta äpplen?!
Tacka vet jag mackor, där har vi mellanmål för hungriga vargar som mig!

Jäkla äpple.

173

Av Petra Larsson - 26 juli 2012 08:02

173 dagar är ju ingenting?! Tiden går ju så jäkla fort. Helt plötsligt kommer jag stå med en bebis i famnen och bah "men va? Vad kom den ifrån? Det var ju 173 dagar kvar?"

Av Petra Larsson - 26 juli 2012 00:47

Åh herregud vilken film! Bra, bra, bra!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards