Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Petra Larsson - 18 oktober 2012 21:03

Ååh, underbara torsdagstv. Alla dessa matlagningsprogram får mig att spinna som en katt. Niklas vill helst av allt springa iväg men jag lockar honom med choklad ;)
Självklart ska hela familjen ha choklad.
Mums mums tycker Pingi.

Av Petra Larsson - 18 oktober 2012 17:17

Här sitter jag i soffan och provsmakar godis innan middag och allt. Men är man sugen så är man.
Nu under graviditeten är jag extra sugen på sura godisar. Skulle inte kalla det craving, bara lite sugen sådär. Därför blev jag överlycklig när jag såg denna nyhet. Malaco supersur. Dock blev jag sjukt besviken när jag stoppade första godisen i munnen och förväntade mig att ansiktet skulle förvridas i surhet. Inget hände. Inte det minsta surt.
Jag vill ha sura-S surt!
Malaco supersur får två av fem citroner.

Av Petra Larsson - 18 oktober 2012 10:28

Nu när vårt pyttesovrum har blivit lite större i samband med ny säng så måsta jag göra det lite trängre ;)
Idag är det precis tre månader till beräknat födelsedatum, det firade jag med att sätta ihop spjälsängen. Ska inte bädda eller något, bara ha den byggd och klar. Redo för våran lille Pingi. (som fö kanske har fått ett namn, men det håller vi för oss själva ett tag).

Ovido - Quiz & Flashcards