Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Petra Larsson - 12 oktober 2012 21:02

Åh vad jag älskar att fynda! Idag var jag med mamma och pappa på maxi då köpte jag en söt liten body, med pingvinger på. Den kändes ju självklar att köpa till lilla Pingi.
De andra kläderna (11 bodys, 4 byxor, 3 strumpyxor och en tröja) fyndade jag på tradera för 81 kr, plus frakt på 85, så totalt 166 för alle di där små kläderna. Jag är nöjd!

Av Petra Larsson - 12 oktober 2012 11:24

Jag måste alltid fundera en eller två gånger innan jag skriver/säger vilken vecka jag är i. Börjar tappa tidsuppfattning då tiden går så fort.
Men hej vecka 27, magen växer men är fortfarande inte ivägen tycker jag. Ryggen däremot är ivägen. När jag sitter i soffan måste jag ha stöd i svanken och att sitta på en hård stol vid köksbordet går inte hur länge som helst. Varje kväll när jag går och lägger mig har jag en värmekudde i svanken. Underbart skönt.
Pingu väger runt ett kilo, men jag har gått upp 10(!!!). Kan kanske bero på lite godis hit och dit.
Hon börjar även öppna ögonen men kan såklart inte se speciellt mycket. Hon suger kanske lite på tummen och övar på att andas.
Herregud vad jag längtar tills hon är här hos oss <3

Av Petra Larsson - 12 oktober 2012 09:18

Det skulle ju vara bilder i förra inlägget men råkade trycka fel........
Här kommer dom.

Av Petra Larsson - 12 oktober 2012 09:16

Det blev en riktigt mysig middag med tre rätter igår bara för att fira tvåsiffrigt. Det är alldeles för sällan man firar något så man lär ju passa på när man har chansen :)
Idag börjar jag inte jobba förens 13.15 och jobbar bara till 18 så det blir en kortis bara. Lät som om jag skulle få besök av mamma och pappa på förmiddagen. Har jag något att göra fram tills jag börjar.

Ovido - Quiz & Flashcards