Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Petra Larsson - 4 oktober 2012 21:04

Ligger och myser i soffan och njuter av matlagningsprogram. Halv åtta hos mig, kockarnas kamp och hela Sverige bakar.
Tror ni jag hitta någon jacka på stan? Såklart inte. Men två ljushållare. De två nere till vänster :)

Av Petra Larsson - 4 oktober 2012 09:48

God morgon torsdag, sista arbetsdagen denna vecka! Veckan har gått sjukt snabbt och imorgon går vi in i vecka 26(!).
Denna morgon har sett likadan ut som de andra mornarna denna vecka. Frukost, diska ett berg, plocka undan tills armarna tar slut och allt detta med lite radio i bakgrunden. Yes, jag är en radiomänniska.
Nu är jag klar för dagen och ska snart bege mig de 50 metrarna ner på stan i hopp om att hitta en jacka. En jacka som rymmer magen och som kommer fungera efteråt. Känns som om det är kört.
Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards