Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Petra Larsson - 30 oktober 2012 12:24

Här är den. Det känns sjukt konstigt att ha en barnvagn hemma i köket. Tänk att om ca 3 månader ligger vår lilla dotter i den. Vår lilla dotter som just nu är helt galen i magen. Retade upp henne tror jag för nyss var det så lugnt så men då var jag där och petade lite och då jäklar blev det fart.

Vagnen är en navyblå emmaljunga citycross med quadrolift. Jag hoppas valet känns lika bra när den får invigas på riktigt som det gör nu när Isak får ligga i den.

Nu är alla stora inköp gjorda, tror jag. Bara lite smått och gott kvar. Kanske ska ta och skriva en lista på vad som är kvar. En önskelista till jul ;)

Av Petra Larsson - 30 oktober 2012 08:14

Idag är det 80 dagar tills lillan är beräknad att komma till oss. Jag har inga planer att gå över tiden, jag är för rastlös för det. Hon kan gärna komma några dagar för tidigt i hon vill, bara det är i januari. Äh, hon kommer när hon är redo för det.
Och vi längtar så mycket efter dig. Vi är nog inte de enda som längtar.

Igår ringde de om att vagnen har kommit så jag ska ta en promenad och hämta den senare. Kommer kännas lite halvdumt att gå med en tom barnvagn men den ska hem och har man ingen bil så får man använda benen =)

Ovido - Quiz & Flashcards