Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Petra Larsson - 17 oktober 2012 18:40

Idag har varit en riktigt tråkig dag. Jag har bara varit hemma och plockat, dammsugit, bakat en tigerkaka, lagat lunch till mannen och bjudit tvillingarna på fika. Besök var mycket uppskattat :)
Men det är så tråkigt att gå hemma ensam och bara slöa. Antar att jag ska passa på att "njuta" av lugnet medans jag kan. Men när jag går hem innan det är dags för bebis så kommer jag vara så rastlös. Gruvar mig lite faktiskt.
Nu sitter jag i soffan och slöar igen men jag kom nyss in efter att ha varit på badhuset och simmat. Simmar i en halvtimme sen blir det för tråkigt.
När mannen kommer hem ska vi iväg och äta thaimat med vänner.

Av Petra Larsson - 17 oktober 2012 09:25

Vadå? Skulle min mysjacka vara för liten nu? Vad menar du?

F.ö drömde jag en skitäcklig dröm om avslag. Drömde att det typ kom ut något som liknade en hjärna, vit och skrumpligt. Så hade jag vuxenblöjor på mig sånna som äldre människor brukar ha. Ganska störd dröm. Någon som kan tyda?

Av Petra Larsson - 17 oktober 2012 07:49

Igår var vi och hämtade våran nya säng som vi köpte i söndags (man måste ha pappa till allt). Så vi slängde ut gammelsängen och in med det nya. Jag var dum nog att inte ta några bilder på hur det såg ut innan men det har blivit en klar förbättring.

Ovido - Quiz & Flashcards