Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Petra Larsson - 3 oktober 2012 09:42

Jag och Niklas STORstädade ju i lördags, nu ser det ut som om en virvelvind har dragit förbi. Jag förstår inte. 

Igår när vi var på jobbet måste det ha varit någon  som var  in och kastade omkring damm och drog fram allt ur alla skåp.

Vi har ju öppen planlösning mellan kök och vardagsrum, det kan vara det som gör att det ser mycket stökigare ut. Eftersom man ser "allt". I början älskade jag denna planlösning, nu är det den sämsta planlösningen man kan ha. 

Usch och fy. Jag vill ha en trea. Helst igår :)


 

Önskar jag kunde göra såhär med all skit..

Av Petra Larsson - 3 oktober 2012 07:54

Igårkväll när jag skulle uppdatera fungerade inte appen. Stod något om att det inte gick att ansluta. Men nu verkar det fungera som det ska igen! Var lite rädd att det skulle bli som på blogg.se.
Känns skönt att halva veckan redan har gått, jobbar bara idag och imorgon sen har jag låååång helg. Fre-tors :)
Så om någon vill göra något, let me know.
Fina bilden på min middag jag åt igår. Gräsänkemat. Bullens pilsnerkorv.

Ovido - Quiz & Flashcards