Alla inlägg under augusti 2012

Av Petra Larsson - 6 augusti 2012 16:39

Just nu får bebis heta det, Pingu.
Ringde till ultraljudsmottagningen idag också. Kom fram efter 19 samtal. Så nu är UL om en vecka istf om tre veckor. Känns mycket bättre. :)

Ikväll ska jag och hjärtat ut på "date". Eller middag iaf.

Av Petra Larsson - 6 augusti 2012 07:48

En sån här fin dag hade vi igår ute på långvind. Det var så skönt.
Var dock inte där så länge utan åkte till svärmor där Niklas klippte gräset och jag somnade i solstolen. Idag ser jag ut som en tomte. Alldeles röd.

Av Petra Larsson - 4 augusti 2012 20:05

När jag förut skrev att huvudvärken var över gjorde jag ett misstag. Gissa vem som har haft huvudvärk två dagar i rad nu? Just det, me!
Efter frukosten idag så var jag och Niklas till Bricka på loppis. Från början hittade vi ingenting men efter en fika och två varv till så hittade vi lite grejer. Vi åkte hemåt gjorde lite andra ärenden och nu har Niklas åkt på "killkväll". Hoppas han inte luktar allt för mycket whisky när han kommer hem, då blir det soffan ;)
Nu är det jag och lite kuckelimuck-medicin.

Av Petra Larsson - 4 augusti 2012 09:14

Just nu ligger jag och mannen fortfarande i sängen och drar oss. Ska snart lura upp honom till frukostbordet. Efter frukost åker vi ut på äventyr.
Trevlig lördag!

Av Petra Larsson - 3 augusti 2012 11:20

Jag ska aldrig mer göra mig fin inför en utekväll. Då vaknar man upp såhär...
(tro nu inte att jag sprayar under foten, det kommer ju på golvet. Nackdelen med att använda spray)

Av Petra Larsson - 3 augusti 2012 11:15

Igår hade vi en middag för Amanda som snart ska pysa till USA. Först åt vi gott på medelhavskällarn sen var vi några som gick till the bell och tog någon öl.

Av Petra Larsson - 2 augusti 2012 10:07

Att börja dagen med att internetshoppa lite ger lite ljus denna gråa dag. 

Vi får se vad denna dag bjuder på. Jag känner för att storstäda, få ett riktigt städflow och go bananas. Håller tummarna för att det infaller men känner jag mig själv rätt så blir det inte så. 

Men jag kan ju börja med att kliva upp ur sängen och klä på mig.

Av Petra Larsson - 1 augusti 2012 22:03

Hela kvällen har spenderats i soffan bredvid mitt älskade hjärta. Nu blir det kvällning och sussning.
Ehehe, åt nyponsoppa med glass till middag. Yam.

Ovido - Quiz & Flashcards