Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Petra Larsson - 1 augusti 2012 22:03

Hela kvällen har spenderats i soffan bredvid mitt älskade hjärta. Nu blir det kvällning och sussning.
Ehehe, åt nyponsoppa med glass till middag. Yam.

Av Petra Larsson - 1 augusti 2012 16:51

Vår bebis kommer i januari. En given pingvinbebis. Måste. Ha.

Av Petra Larsson - 1 augusti 2012 16:47

Sitter på bussen på väg hem från mamma och pappa. Har radiokanalen vinylgodis i öronen av någon anledning.
Jag och mamma tog med hunden ut på hallonjakt. Hittade kanske en och en halv liter hallon och massor av rödmyror.
När vi kom tillbaka satte vi oss på altanen som pappa varit så duktig och byggt nu i sommar. Då kom regnet.

Av Petra Larsson - 1 augusti 2012 10:18

Veckorna bara rullar på. Nästäppan har lyckligtvis släppt och därmed huvudvärken. Har en känsla av att det inte är borta för under hela tiden som är kvar. Annars mår jag toppen, lite trött bara. Borde kolla upp blodvädret och se om det är brist på järn som spökar.

Av Petra Larsson - 1 augusti 2012 09:25

Älskade hav, vatten, kust. Hatälskade Hudiksvall. En sak som är säker, jag ska alltid bo i närheten av havet. Det ger en frihetskänsla utan dess like.
Var med mamma, pappa och bror ut till Hölick och åt lunch igår. Maten var sådär, men sällskapet och vyn var bra.

Av Petra Larsson - 1 augusti 2012 09:18

Nu gör jag morgon på riktigt. Vaknade vid 5 och var helt klarvaken. Klappade lite på Niklas som sa "lägg av och somna om". Det var bara att lyda.
Hörde precis hur han sparkade sin lilla tå i något inne i köket nyss. Bäst att lyda tills han går till jobbet. Hihi.
Vad ska denna lediga semesterdag bjuda på? Är det fint väder? Vi får se helt enkelt när jag tagit mig upp ur sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards