Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Petra Larsson - 21 augusti 2012 14:15

Nästa måndag öppnar badhuset här i stan och samma dag rullar lönen in. Då ska jag springa dit och köpa ett 6-månaderskort. Ska försöka gå dit två gånger i veckan och simma lite så länge det går fram mot förlossningen.
Jag är ju inte en människa som trivs på gymet så simning får bli min träning.
Det bästa med att gå och simma är när man går därifrån nyduschad, insmord och känslan av att vara ren. =)

Av Petra Larsson - 21 augusti 2012 12:39

Var och hämtade ut kronan droghandels babybox när jag var ute på tidigare. Gratis är alltid gott :)
Köpte även ett sagobok-paket. Ska visa sen...

Av Petra Larsson - 21 augusti 2012 08:50

Ligger efter lite i bloggen. Var på kryssning med hela gänget i helgen och igår gruvade jag mig inför jobbet. Nu är det slut på semestern minsan. Har en ganska skön vecka då jag jobbar eftermiddag och tar helg redan på torsdag.
Nu ska jag släpa mig upp ur sängen, äta frukost och ge mig ut på en promenad tror jag. Vi får se vad som händer innan jobbet idag :)
Bilder från helgens bravader. (MÅSTE bli bättre på att ta bilder!)

Ovido - Quiz & Flashcards