Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Petra Larsson - 8 augusti 2012 09:55

Hämtade ut ett paket igår. Min jeansjacka och pingus första plagg! Synd att det är storlek 68 bara. Antar (hoppas!!!) att pingu är mindre än så när hen kommer ut.

Av Petra Larsson - 8 augusti 2012 09:51

Jag är så slö idag. Vaknade vid 7 som vanligt då Niklas alarm ringer, men jag har fortfarande inte klivit ur sängen. Ligger och läser och har det bra. Frukosten är äten, i sängen givetvis.
Är det för att jag har disk att diska, tvätt att vika in, ett golv som behöver dammsugas och skuras jag har så svårt att ta mig upp idag?

Nu, eller inom ett par minuter lyfter kära systers flyg ifrån England. Dom kommer ju tyvärr inte fram förens vid 7-8 ikväll så jag får inte träffa dom före imorgon. Lika bra det så dom får sova och komma i ro så gott det går ikväll :)

Nä, om man ska ta och släpa sig upp kanske?

Ovido - Quiz & Flashcards