Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Petra Larsson - 28 januari 2013 22:05

Nåja, så kul ska vi inte ha att den kommer upp nu med engång. Men han frågade nyss om han skulle skriva en och jag tycker det skulle superkul. Att få se det från hans sida. Eller vad tycker ni? 

Ska tjata på honom att kanske få den klar tills helgen så får ni höra hans version. 


Tröck på mig förlovningsringen tidigare ikväll, fick knappt av den. Så den får ligga ett tag till. Är livrädd att fingret ska svälla och jag måste klippa av ringen eller ännu värre, fingret. Niklas får låsas att jag bara är han älskarinna eller barnflicka ett tag till. 


Hur mycket kan ett spädbarn sova egentligen? Lilo sover heela tiden. Denna kossa måste faktiskt mjölkas ibland också....

Kanske får nypa henne lite.. neeee



Av Petra Larsson - 28 januari 2013 13:53

Idag har vi varit på återbesök på BB. Då vi gick hem innan pku-provet gjorts och överläkare kollat så allt står bra till med Lilo så får man gå på sådant. (Eller får alla det?)
Allt såg så bra ut och hon har redan passerat sin födelsevikt så mjölk finns det också gott om ;)

Vi tog barnvagnen dit och det var såå mysigt att äntligen få köra den "på riktigt". Niklas fick köra den dit och frågade "ser det bra ut?" "Ser jag vuxen ut?". Tyvärr tog jag ingen bild på mina fina älsklingar men Niklas fick ta en på mig och det är ju det viktigaste ;)

Ovido - Quiz & Flashcards