Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Petra Larsson - 3 januari 2013 23:02

Igår när jag lagade mat dödade jag en paprika. En gravid paprika dessutom. Tur att jag inte är så hormonkänslig annars hade jag nog fortfarande bölat.
RIP baby bellpepper.

Av Petra Larsson - 3 januari 2013 21:34

God kväll. Här sitter vi och myser i ett varsitt hörn i soffan. Niklas håller på att installera netflix och jag kikar runt i mobilen. Känner hur spåret efter min rumpa kommer blir djupare och djupare i soffan när netflix är fixat. Är det någon som testat det btw? Är det bra?

Var på stan tidigare idag och fick med mig en superskön pyjamas hem. Hittades på h&m's rea. Tackar lillebror för den eftersom jag betalade den med presentkortet jag fick i julklapp.
Det enda jag kommer i nu är mina mammastrumpbyxor och mjukisbyxor. Inte alls kul när man måste ta sig ut ur lägenheten. Så kom nu lilla bebis, det är dags nu! Vecka 39 imorgon..

Av Petra Larsson - 3 januari 2013 16:37

Jag är i vanliga fall en riktig slaskis. Slaskar jämt när jag äter, lagar mat osv. Det har inte blivit bättre sen jag blev gravid och fick en kula.
Så nu måste man planera inför måltider. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards