Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Petra Larsson - 18 maj 2013 07:51

Det spelar ingen roll hur jobbig natten varit eller om Lilo kissade ner sängen imorse för när man tittar på henne och hon är så söt då smälter hjärtat.

Av Petra Larsson - 18 maj 2013 06:18

Igår flydde vi hudiksvall och åkte till enånger. Svärmor har åkt utomlands så i helgen är vi husägare.
Lilo har sovit sjukt oroligt. Vid 00 så grät hon till två gånger utan att vakna - jag blir säker på att det spökar. Niklas sover på soffan då sängen är lite trång. Jag är livrädd men somnar till 4 då Lilo vill äta. Trängs med henne till 5 då jag lyfter över henne till sin säng, sedan dess har jag varit vaken.

MEN idag händer roliga saker. Jag, Niklas, Lilo (givetvis) och Thomas ska brassa Gävle och leta och förhoppningsvis köpa klänningen med stort K!
Ha en bra dag och somna inte vid ratten.

Ovido - Quiz & Flashcards