Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Petra Larsson - 23 mars 2013 20:48

Idag är det två månader sedan Lilo föddes. Vid den här tiden satt jag nöjd på pilatesbollen och studsade. Ovetandes om kärleksknockouten som skulle träffa mig innom två timmar.

Vad mycket som har hänt på de två månaderna! Vad mycket som har hänt den senaste veckan! I torsdags rullade Lilo från rygg till mage. Visade även sina kunskaper för far sin igår.
Handen är rolig och framförallt GOD. Sover gott i sin säng och äter mellan 0-2 gånger på natten. Beroende på hur trött man är ;) Morgonhumöret är alltid på topp. Glad, ler och pratar på.
Är en vagnälskare, så fort man hamnar i vagnen blir man nöjd och glad. Somnar gärna.

Du gör mamma och pappa så glada. Vi älskar dig så mycket. Våran älskade lilla Tokstollan.

Av Petra Larsson - 23 mars 2013 17:21

En andra lördag då jag hade lördag igår också. Lyx! Dock var Niklas sjuk så jag hade två bebisar att passa upp på. Men idag mår han bättre!
Var iväg på klädbytardag på Missionskyrkan imorse. Var så sjukt med folk så Niklas stannade ute med vagnen och jag gick in för att svettas och inte hitta någonting. Förutom en liten solhatt för en femma som jag vägrade stå i kö för. Så det bidde inget för oss. Vi gick en sväng på stan ist där vi köpte en loka sen gick vi hem. Nöjda och glada.

Nu på eftermiddagen har vi haft svärmor på besök. Lagade en grekisk pytt, tzatsiki och en sallad som vi mumsade på.
Nu har hon åkt hem och vi ska bara mysa hela kvällen.
Imorgon väntar en lugn och skön dag. Ska nog ta med mig Lilo på en långpromenad, antar att jag inte får med mig karln då han förmodligen kommer vara "sjuk" ;)

Trevlig lördagkväll!

Ovido - Quiz & Flashcards