Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Petra Larsson - 4 mars 2013 19:01

Lagade pasta och baconsås till flickorna idag. Två timmar skitsnack, lunch och fika var hur trevligt som helst. Sen lämnade Amanda oss för ett hemligt möte med NASA så jag och Sandra gick två varv runt lillfjärden. Var så skönt i finvädret!
Innan vi skiljdes åt gick vi in på KappAhl där Lilo fick lite nytt.
Två vita kortärmade och en robotbody. Strumbyxor, mössa och ett par byxor från Newbie. Köpte bodysarna i strl 68 så hon kan ha dem ett tag. Stora tjejen.

Av Petra Larsson - 4 mars 2013 08:32

Hur fort går veckorna egentligen? Var det inte nyss måndag? Snart är det fredag igen..
Här har N gått till jobbet och jag och Lilo ligger och myser i sängen. Ska snart kliva upp för att förbereda oss inför dagen. Vi ska träffa Amanda och Sandra för en liten promenad och sedan lunch/fika, om jag fattade det rätt.

Jag och N bestämde igår att vi ska försöka äta nyttigare, minska på göttat (där hänger det på gottegrisen Petra) och motionera mer. Jag är ju oftast ute och går en gång om dagen sålänge det är okej väder men det gör ju inget med en extra sväng när N kommer hem från jobbet. Att det blir varmare och snön smälter gör en motiverad. Nu vill vi ha vår!
Jag vill gärna kunna slänga mina gravidjeans längst in i garderoben men just nu är det de enda byxor jag kommer i och mjukisbyxor.
Kämpa Petra.

Ovido - Quiz & Flashcards