Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Petra Larsson - 13 mars 2013 21:36

När Lilo blir gnällig och INGENTING duger, inte mamma, inte pappa, inte vyssa, vagga, bära, dona, då duger inget. Inget utom att vagga henne i liggdelen till vagnen. Så får man stå tills hon somnar. Förstår ni hur jobbigt det är? Ca 5,5 kg gung, gung. Fram och tillbaka. Jag kommer se ut som Karl-Alfred när detta är över.

Nöjd kinkig tjej.

Av Petra Larsson - 13 mars 2013 10:49

Idag blir bara en dag med hemmahäng för mig och Lilo. Hon sover snällt i sin babysitter så jag har hunnit baka. Både chokladbollar och en morotskaka som står i ugnen.
Sen måste jag diska, vika tvätta och plocka lite beroende på hur mycket Lilo låter mig göra. En sån dag behövs ibland med. Oftare än man vill ;)

Hörde att det ska vara kallt ute. Vi har då dryga 25 grader och stålande sol hemma. Fy för att ha ALLA fönster i söderläge. Svettas ihjäl.

Skitiga fönster och en halvdö blomma får representera denna dag i bildväg :)

Ovido - Quiz & Flashcards