Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Petra Larsson - 12 mars 2013 20:25

Lilo har hittat handen och jäklar va go den är! Hjälper gärna till med andra handen att trycka in den så långt in som det bara går!

Av Petra Larsson - 12 mars 2013 13:44

På mammas sida gäller det att få barn tidigt. Jag var ganska sen om man jämför ;) Här är vi fem generationer.
Lilo, jag, mamma, mormor och gammelmorfar (som blir 100 om 4 år) :)

Av Petra Larsson - 12 mars 2013 08:16

Vågar jag berätta om natten som var? Vi gick och la oss någon gång mellan 21-22 och Lilo somnade på engång efter att ha vaggats i liften till vagnen. Sen vaknar hon inte förens kl 05.57 Alltså vi har sovit en hel natt. Jag kan inte ha varit upp och matat henne i sömnen? Det vore ju iofs gött det med. Men jag brukar alltid minnas om jag varit upp, även om det är väldigt suddigt ;)
Så idag är till och med mamman utvilad! Behövligt eftersom vi idag ska ut på äventyr. Jag och Lilo ska ta bussen till Njutånger och hälsa på hos Lilos mormor.

Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards