Alla inlägg den 19 november 2012

Av Petra Larsson - 19 november 2012 07:49

Helgen är över. Jag har alltså jobbat färdigt mina pass. Är numera.. vad säger man? Är ju inte föräldraledig än. Äh! Jag är hemma i väntans tider. Med betalat. För bra för att vara sant.

Smög upp ur sängen utan att väcka Niklas, helt otroligt! Har gosat ner mig i soffan framför tvn jag inte tittar på. Har tänt ljus och ska förmodligen moläta klementimer.
Jag har inga som helt problem med att sova det är bara det att när jag väl vaknar har jag ont. Jag kan ju inte sova på mage givetvis. När jag sover på vänster sida för jag sjuuukt ont i vänster axel och höft, sover jag på höger sida får jag "bara" ont i höften. Så det är ryggläge som gäller. Tydligen så kan man bli yr av att ligga på rygg då livmodern trycker på någon stor nerv. Har Änsålänge sluppit detta och hoppas att det inte drabbar mig.

Nu ska jag njuta av denna lugna fina novembermorgon innan Niklas vaknar och inser att jag är borta ;)

Ovido - Quiz & Flashcards