Alla inlägg den 5 november 2012

Av Petra Larsson - 5 november 2012 21:54

Ligger och vilar i soffan i väntan på att frysen ska frostas av. Ja precis, jag håller på att frosta av frysen. Som tur är så är det inte lördagkväll ;)
Har även skurat rent vår micro. Vilket var behövligt efter att min gröt imorse förvandlades till en atombomb tydligen.
Kan inte all is bara tina så jag får gå och lägga mig?!
Ska ju upp "tidigt" imorgon. Första föräldragruppen klockan 10 står på schemat.

Av Petra Larsson - 5 november 2012 09:43

God morgon måndag. Tänk att just denna dag kommer aldrig tillbaka. Man är fruktansvärt dålig på att ta vara dagarna när man väntar på något. Speciellt när man väntar på något så stort. Vet att jag borde njuta av tiden med pingu i magen men just nu vill jag bara ha henne i famnen.
Men nu är en helt ny vecka här och nu njuter vi av den :)

Jag har precis slagit mig ner i soffan med ett glas te. Börjar jobba 13.15 idag. Har en riktigt skön vecka med jobb mån, tis, ons, fre och bara korta dagar.
Jag borde få beslut om jag får havandeskapspenning någon gång denna vecka. Om jag nu får den godkänd så jobbar jag bara denna vecka och nästa. Så håll tummarna nu för att jag får den godkänd!

Ha en bra dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards