Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Petra Larsson - 24 augusti 2013 16:00

Jag skrev ju alldeles nyss att Lilo blivit 6 månader?! 6 månadersperioden har gått sååå fort! Det är verkligen fullt upp nu för tiden. Lilo springer fram i sin gåstol, klättrar mot allt och kryper som en matatonlöpare.
När Niklas går till jobbet på morgonen så vinkar hon. När han kommer hem vänder hon sig mot dörren och verkligen skiner upp när hon ser honom.

Idag vaknade hon upp med sin första ögoninflammation stackarn. Vänstra ögat var alldeles geggigt, svullet och rött. På det så ramlade hon och slog sig vid just det ögat så hon har ett litet märke. Man skulle kunna tro att hon har varit i slagsmål.

Annars är Lilo som vanligt den gladaste lilla filur på denna jord. Har storlek 74-80 på sina kläder och äter som en häst. Ibland går det lite segt att mata henne då kan det bli såhär-

Vi ska inte på BVC förens om en månad så jag vet inte hur mycket hon har växt sen sist. Så det blir spännande och se till 8 månaderskollen.

Om en månad börjar jag jobba igen och Niklas tar över hemma (om han inte får jobbet han sökt). Blandade känslor. Men jag ska njuta av varje minut jag och Lilo har denna månad och vara glad över att det bara är en halvtid.
Nu i september ska vi även börja på babysim. Tror det kommer uppskattas av Lilo då plaska och bada är toppen!

Ovido - Quiz & Flashcards