Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Petra Larsson - 14 februari 2013 21:46

Åh herregud. Lilla flickan växer verkligen så det knakar.
Hon är nu 59 lång och väger 4840. Föddes 55 och 4090. 3 veckor gammal?!??!!!
Tog på henne en body med storlek 62 imorse. Den satt super i längd men lite stor i armar och bredd.
Vart ska detta sluta?

Av Petra Larsson - 14 februari 2013 10:31

(+ 1 dag)
För tre veckor, 12 timmar och ca 20 minuter sedan låg jag och skrek för mitt liv. Ehee. Men nu ligger hon här en armlängds avstånd ifrån mig i sängen. Den finaste jag vet.
Hon har nu börjat titta en i ögonen när man pratar med henne. Det är så roligt med respons. Jag väntar stort på att få ett leende när man säger något roligt eller pussar på magen. Så man vet att man gör något rätt.
Lilo är även storfisarn, vet inte vem hon fått det ifrån ;) Morgonpruttarn.
Hon sover även numera i sin säng och alla tre verkar sova mycket bättre. Fast när pappa gått på jobbet så myser vi i storsängen och ligger gärna kvar lääänge och drar oss (som nu).

Idag ska vi gå på BVC och väga och mäta så vi får se vad som har hänt sen förra veckan :)

En nyfödd och en dagens Lilo.

Ovido - Quiz & Flashcards