Alla inlägg den 8 december 2012

Av Petra Larsson - 8 december 2012 10:42

God morgon lördag. Snön har precis börjat falla och det ser ut att bli en riktig myspysdag.
Natten har varit bra, förutom när jag vaknade av en dödande smärta i ryggen och var säker på att förlossningen satt igång. Inombords visste jag att så inte var fallet och fick sjuk ångest inför när den väl drar igång då denna ynkliga smärta förmodligen var en fis i rymden om man ska jämföra. Hur som, jag insåg att jag bara legat lite snett och la mig tillrätta igen och somnade som en prinsessa.
Vaknade vid 8 för en morgonpink och väckning av sambo. Det är ju lördag, måste ta tillvara på tiden med varandra ;) Upp och hoppa, julkalender och amerikanska pannkakor till frukost.
Snart ska vi gå ut en sväng. Insåg att jag bara lämnat lägenheten två korta perioder denna vecka så Niklas måste rasta mig idag.

Ikväll blir det bio! En oväntad vänskap :)
Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards