Alla inlägg den 4 december 2012

Av Petra Larsson - 4 december 2012 08:23

God morgon iskalla tisdag!
Om ni undrar vad jag gjorde igår kan jag lugnt säga - inte mycket.. Eller jag läste. Många många sidor. Har alltid varit en bokmal och älskat att läsa. "värst" var det under gumnasietiden då det förmodligen inte gick en kväll utan att jag läste mig till sömns. Nu verkar det ha återupptagits men jag läser på dagen, när det är lugn och ro hemma ;)

Läste ut "På smällen - från A till Bebis". Har hört så mycket bra om den så jag blev lite besviken. Eller så gjorde jag bara fel när jag läste den. Att man ska läsa det som är aktuellt i graviditeten. Nu var det bara sista tredjedelen av boken som var intressant för mig. Men annars en rolig bok :)

Sen började jag läsa Lars Keplers senaste, Sandmannen. Plöjde igenom halva boken igår på eftermiddagen och om boken fortsätter som den har börjat så lär jag gå på biblioteket ikväll eller imorgon. Läs Keplers böcker säger jag bara!

Ovido - Quiz & Flashcards