Alla inlägg den 11 september 2012

Av Petra Larsson - 11 september 2012 15:51

I söndags blev jag något fruktansvärt sugen på att spela Sims. Då min lilla vita inte klarade av detta spel så beställade jag hem en ny dator. Idag kom den ch vi kommer redan ganska bra överens. Sims håller på att installeras i bakgrunden och det känns som om det kan bli en lång kväll. Synd att jag ska upp och jobba klockan 6 imorgon bara...

Tur att man är ledig på torsdag ;) 

Av Petra Larsson - 11 september 2012 13:15

Igårkväll fick vi minsann både känna och titta på Pingu som förmodligen hade kvällsjympa. Niklas fick för första gången känna en liten liten spark. Vi låg länge och tittade och kände på magen. Varje gång man såg det "guppa" till på magen började vi fnissa som nykära 17åringar. Jag kände själv för första gången i söndags (21+2) men så fort Niklas la handen på slutade det.

Nu känns det mer på riktigt. Vår lille Pingu.

Ovido - Quiz & Flashcards