Alla inlägg den 25 september 2013

Av Petra Larsson - 25 september 2013 16:02

Vi har varit ute på jakt efter en åkpåse ett tag. Såg att lekstugan hade 20% på nästan hela butiken och gick dit för att titta. Lämnade butiken med denna

Betade 679 istf 849 som den annars kostat i butik och 999 som den kostar att beställa. Perfekt!

Av Petra Larsson - 25 september 2013 08:57

Tänk att vårat lilla gryn redan är 8 månader. Stora tjejen!
På BVC igår så vägde hon 9420, om jag inte minns fel, och var 75 lång. Hon stannar av lite på längden men växer på bra i vikt.
Drar storlek 80 på sina kläder. Kan ha 74 på byxor då de lätt blir stora i midjan.

Hon reser sig utan problem, med en eller två händer, går längsmed möbler och flyttat sig mellan soffan och soffbordet utan problem. Har stått utan att hålla i sig några sekunder.
Vinkar hej och hejdå, klappar händerna och skakar på huvudet förmodligen bara för att det är kul.

Hon är avvaktande mot främmande män men de allra flesta kvinnor går bra.
Väldigt sällskapssjuk. Går jag ifrån henne och ställer mig och diskar så kryper hon efter i full fart och drar sig upp i mitt ben. Går jag på toa, lika där.

Hon undersöker noga. Hittar hon något på golvet, ett hack i parketten tex, så ska det undersökas och kännas på.

Sover 3 gånger på dagarna och äter som en häst. Lik mor och far.

En riktig klätterapa!

Ovido - Quiz & Flashcards