Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Petra Larsson - 18 juli 2013 17:00

Om 48 timmar är jag en gift kvinna. Kan ni förstå?! Om 48 timmar är jag fru Larsson.
Ja, jag tar Niklas efternamn. Jag hatar det. Men vill liksom göra det för honom. Jag kommer vänja mig. Och är lite för lat för att orka engagera mig i att kontakta Skatteverket och ändra.

Jag tror vi är klara med alla inköp och så nu. Imorn ska vi till Njutånger och sätta upp tält, frakta bord och stolar och hallelu. Vi ska göra så mycket som möjligt för att vi ska kunna "slappna av" på lördag förmiddag.

Vi ska vara traditionella och sova isär natten till lördag. Niklas sover hos mina föräldrar i Njutånger och jag sover hemma. På morgonen kommer mina tjejer hit och gör sig i ordning med mig. Måste ha hjälp på med klänning osv.

Just nu vill jag bara ha söndag men jag vet att när det väl är dags vill man nog inte att det ska vara över.

Ovido - Quiz & Flashcards